Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

05 October 2009

Zon-After raya..

Raya dah masuk 2 mggu dah...so lama dah aku x update blog ni kerna xder mood..hehehe..So lepas raya ni mcm2 terjadi kat aku(mcm la bnyk sgt)....

1-Balik2 jer ke rumah sewa n aku buka mail...pihak GS suh bg slide tuk presentation kat seminar siswazah 09...pelik tul ler..slalunya time nak prsent baru ler bawa slide tu....kalo x hntar diorg x bg join seminar tu...mak aiii saja nk menmbah2kn beban aku la tu...bg aku seminar siswazah ni sgt2 kelam kabut n mnyebbkn aku kelam kabut gak..tension tulll...

2-Buka plak email lain....trusssss sedihhhh....jurnal yg ke-2 aku hantar kena REJECT plak...sgt2 ler geram n sodisssnyaaaa...

3-Mmndangkan aku jd demostator sem ni n budak2 undergrad pon dah nak FINAL dah..so aku terpaksa la marking lap report diorg yg berlambak2 itu...En.Sontang pon dah minta markah diorg...so bertungkus lumus la marking 144lab report..dah nk termuntah dah baca lab report...nasib baik siap gak...ada la beberapa group yg x hntar lg lab report yg last,so senang citer aku trus bg 'KOSONG' jela...malas dh aku nk tnda..sapa suh lmbat lg...

4-Hai sabtu lepas hari last aku berpuasa 6..so sempat gak ler berpuasa 6 thn ni..Alhamdulillah...

5-Thank le kat Mai n kak Tijah coz mnjemput aku tuk g open house diorg...w/pun aku ni kwn kpd kwn diorg...thank ya..best sgt2...w/pun aku ni dok senyap jer sepnjang majlis diorg(aku ni pemalu orgnya..ahak)...

6-Time dok open house kt umah kak Tijah, ribut/hujan/petir sgt2 ler kuat....nerves gila...disebbkn itu juga laaaa...2 mlm kami dirumah sewa tidak boleh bermain ternet...So nasib baik hari ni org TM dtg tuk baiki...so ok sudahhhh...hehhee


Nota Kaki:Trus mgupdate blog ni selepas org TM berangkat pulang dari mmbaiki modem td...

3 comments:

Khadijah said...

ya, marking lab report memang sampai rasa nak muntah..hikhik
nik, akak pon pernah kena reject paper..takpe, jangan givap ok?

ang said...

Gile la mmg str8 mu ni nik... trus bg kosong... sian bdak2 tu... rilek arr paper kena reject... aku ni lbh dari 2 kena reject... yg penting dia bg tahu kesalahan kita.. bleh baiki lagi... peluang ada lagi... ape2 pn majulah sukan tuk negara... ehh jom karok... hehhehe

zoncapriku said...

Kakdij:hahah mmg lota tekak2 bc lab report..hahaha.anyway thank ya..

Ang:dah tu hantar lambat sgt..aku pon dah malas nk semak...hehhee...Karok????ok jer...meh la balik sini...