Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

24 October 2009

Zon-Genting Highland

Saat dan ketika ini aku baru jer sampai umah sewa dari KL/genting. Satu pengalamn yg paling best coz dpt bercuti kat genting bersama teman2 n junior2..kitaorg dok genting dari kul 10am-8.30pm..tersangat ler enjoy kat sana..hampir semua permainan yg mengerikan aku main,yg paling tersentap adalah space shot...fuhhhhhh xtau aku nk crita cmner,mmggg dahsyat..hahahhaa...apa2 pun aku nak ucapkn berbanyak-banyak terima kasih buat LILY coz bnyk membantu kitaorg dari segi penginapan coz kitaorg stay umah kakak dia,bilik aku n santana ala2 hotel plak tu,walaupun pada mulanya aku jangkakn just tido kat ruang tamu jer(sudah memadai)...thank again Kakna n famly..thank juga buat Irwan coz membantu kitaorg dari segi pengangkutan...Thanks juga buat Lily,Aimi,Lin n Santana coz bersama2 dgnku untuk berhibur,hehhehhehe..
Nota Kaki:Gambar2 time kat genting akan aku upload pd entry berikutnya coz skrg sgt2 penat n aku nk tido...

No comments: