Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

17 September 2009

Zon-Selamat Hari Raya

Kini Ramadhan di berada dipenghujungnya...tepuk dada tnya la hati masing2,adakah kita memnfaatkn apa yg sepatutnya atau pon masih ditakuk lama....Dibulan ramadhan ni juga la bulan untuk kita menginsafi diri...kalo dibulan ramdhan pon still wat benda2 x elok,maka apatah lagi dibulan2 yg lain(yang ni peringatan tuk diri sendiri,hihihi)..moga2 kita tergolong dlm golongan insan2 yg baik hendaknya...wahh dah mcm uztaz la plak aku ni,tiba2 wat tazkirah kat sini...hehehe....

Hari ni aku akan balik ke kampung,so memndangkn kat umah aku kat kampung xder internet maka aku terpaksa la meng-awalkn ucapan selamat hari raya buat korang semua...So dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua teman-teman seperjuanganku or sapa2 saja yg kenal dgnku...maaf dipinta seandainya ada terkasar bahasa,tersilap pertuturan,ter-mengumpat,ter-mengata or apa2 saja yr TERRR..maaf k...moga korang semua berbahagia dihari raya ini....


Nota kaki:Pada sesiapa2 yg jauh diperantauan,banyak2 la bersabar ek,hehe..

No comments: