Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

10 October 2009

Zon-Seminar Postgraduate UMT 2009

Fuhhh lega rasanyaaa bila dah abis present kat seminar td..time present td aku dok dlm group kimia coz pelajar dr jabatn fizik ada 2 org jer..so terpaksa la menumpang bilik bidang2 lain..hehhe..so agak nerves ler coz aku ada present pasal FTIR..dah ler panelnya adalah Prof madya Ku halim Ku bulat,DR.wan khairul n Dr.Zulhilmi...mmg kecut perut aku time present...nasib baik aku x ditanya soklan2 yg pelik...just Dr.wan khairul tegur pasal background slide aku jer coz nmpak gelap..actually slide aku dah ok,cuma komputer dlm makmal kuliah jer yg pudar sikt skrennya....so aku just senyum n angguk2 jer..hehhe...

Nota Kaki:sambil2 menonton TV3 pasal kejadian tanah runtuh/gempa bumi kat PADANG...sedihnyaaa tgkk...moga2 dijauhkn semua tu..aminn..

No comments: