Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

26 December 2011

Zon-M.E.N.T.O.R

Credit to mr.Google

--->Skrg ni aku rasa cam lost jer..xda hala tuju dah, xtau nak fokus yg mana..time master dulu ada Kaktini, dia la mentor tuk push aku siapkan master..tp skrg da xda org da nk jd mentor aku..bukannya aku ni xleh berdikari, tp biasa la, aku ni manusia biasa je,mudah lalai dengn itu dan ini...kejap bersemangat..kejap x..skrg ni mcm nak join jer mana2 kem motovasi @ kem pupuk semangat,hehe..tahun baru dah nak dekat,bila aku refresh balik tuk tahun 2011 ni,cam banyk kecewa je dari gembira,harap2 tahun 2012 akan jd lebih baik la tuk aku dan korang semua...aminn.

NotaKaki: Dimanakah gadis ungu itu???

9 comments:

cik yah said...

gadis ungu ada kat cni..hahaha

sYukCurz said...

pada aku munkin team-mate kot.. team-mate yang boley dibawa berbincang, berkongsi pandangan, tak lokek ilmu, and yg understand kerja2 kita.. baru boleh membina minda.

Luke H. said...

caiyok nik!...ko boleh. yg penting ko dah siap 3 chapter!!! hehehe... ko boleh! kami sapot ko!

zoncapriku said...

Cikyah:mana2??xda pom...hehe

Syuk:Tu la..tapi research ni aku sorang jer,xda team lg,tu yg rasa bosan jer...apa2 pun aku jeluz gila ngn ko,hebat la ko..

Loq:siap 3 chapter???bnyk laaa ko!..apa2 pun aku jeluz ngn ko gak,dah nk fly..huhuhu

lengkuas_biru said...

no worries nik!@least ade progress hebat in 2011,da pndai buat dadih kn?awesome~ forget the sadness,live ur life to the fullest,no matter wat,we DEEPLY believe in u.kan,loq?

zoncapriku said...

Cik Lengkuas:TQ so much cik Azam kerana sudi mengunjungi blog ini..Doakan diriku ini berjaya sebaris ngn korang yg hebat itu

sYukCurz said...

eh ko wat pasal ape ntah? mane hebat sgt pon.. biasa2 jer.. yg penting usaha, kena rajinnn.. *padahal aku da 2-3 bulan bermalas2an kat sini..

jom join international Synposium of Polymer Electrolyte kat Iceland jom
http://ispe13.org/about/iceland.html

berita gembira mlm td (pagi td waktu malaysia) 1st paper for 2012 is just accepted by JSEL. hehee.. tak lena tido aku.

anne jasmine said...

wah2.. ramainya merisaukan abg nik... x jadik nk risau. hik... gadis ungu.. sy rasa kat lab arini sy pakai bju kaler ungu kn.. :D

zoncapriku said...

Ainie-> gadis tu warna ungu la,bukan pakaian dia. Agak2 ada x?ahhaha