Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

15 October 2009

Zon-Atashinchi


Akhirnya habis gak marathon drama japan ni...Atashinchi no Danshi...crita yg mengisahkan seorang gadis yg tiba2 dilamar oleh seorng pakcik yg kaya raya supaya mnjadi istrinyaa selama 1 bulan shaja coz dia akan meninggal dunia selepas itu...pakcik tu ada 6 org anak angkat lelaki...so selepas kematian pakcik tu,gadis tu terpaksa berdepan dgn 6 jejaka2 aka anak tirinya itu...6 org adik bradik tersebut mmg tidak sekepala n suka wat hal masing2..so tugas gadis tu adalah untuk menyatukn mereka..so sapa2 yg x tgk lagi,silaknla tgk ya...best...nnt jejaka2 tersebut berebut2 suka kat gadis tu n mcm2 hal berlaku..tu baru sikit sinopsis crita ni n korang kena tgk sampai habis coz baru korang akan terkejut nnt...hehehhee.bereh...
Nota Kaki:'Machinery city and seven wariors' -->kata kunci penting dlm crita tu...

4 comments:

tengku_fir21 said...

dengar nyer begitu mengujakan...

tuan_arian said...

cheh,aku mati2 ingt atashichi citer kartun....kat tv brapa dah.....

drama upernyer....mcm best gak review ko bg....tp ko tue semua citer nippon n korea best belako....
aku rekemen citer neste lak kan... baru tau...

*njoy watching...

lama dowh x wat tygn larut malam.....
ingt blik ms duk umah sewa "kami"...ahakzzzz...

zoncapriku said...

Fir:So sila la nonton ya..best bangat..ahak

JD:apa baran layan kartun...ahhahah..so ko leh ler cari citer ni..layan ngn famly kt umah..heheh

Anonymous said...

great thing! cipciap cipcipcip