Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

12 October 2009

Zon-Bencana alam

Lately ni mcm2 bencana alam yg kita dgr telah berlaku seluruh dunia...ribut pakma la..gempa bumi la..So sebenarnya tu adalah amaran2 buat kita semua...keadaan dunia semakin dah x stabil...kat Terengganu ni pon,hampir tiap2 mlm hujan n ribut petir...kdg2 aku risau gak ler coz umah sewa aku ni dok betul2 tepi pntai...harap2 x terjadi apa2 bencana la berlaku kat sini or malaysia..aminnn..tiba2 plak entry kali ni mode keinsafan..hahhaa..xda laa...skrg ni kan slalu jer ada info pasal bencana kat PADANG...so tgk berita2 pasal diorg tu boleh mmbuatkn aku insaf sekejap(kejap je laaa,ahak).. Enjoy la lagu opick di bawah ni..sgt2 syahdu n membawa keinsafan..


Nota Kaki: Baru jer lepas hujan n ribut petir ni...baru jer leh online..

2 comments:

tengku_fir21 said...

owwhh
sedap lagu opick nie...



*singgah ler ke blog.dah update

zoncapriku said...

Fir:best kan lagu opick ni..insaf je dgr..hehee