Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

01 April 2009

Zon-Hati dan perasaan..

Tajuk entry cam jiwang jerk bunyinya..tapi xder apa2 pun sebenarnya..tiba2 hati aku ni terdetik tuk menulis atas tajuk itu...hati dan perasaan ni begitu susah tuk dimengerti..begitu susah tuk diramal,apatah lagi kalo hati dan perasaan org lain...ntah apa yg aku nk merapik ni pun aku x tau...semenjak dua menjak ni..aku semakin terkeliru ngn hati dan perasaan aku ni...aku tgk mmber2 aku,begitu senang tuk bercinta,lepas putus ngn si A,tup2 couple plak ngn si B..senangnya diorg ni....aku niiii ntah bila ntah nk berpacaran...bila hati aku dah suka pd seseorg ni,aku x yakin la plak samada dia tu suka aku ke x...aku lgsg x nmpak apa2 petanda yg dia suka aku.....mmmm ntah le...serius aku ckp..aku ni bukan seorg yg romantik kot...aku x reti nk wat romantik camner n penting sgt ker romantik2 dlm percintaan ni...setelah berkahwin ok la kalo nk beromantik pon...tapi tu terpulang la pada individu..(matilah aku,xder pompuan yg nak la kalo aku ni camni,huhuhu)..

Aku sentiasa berdoa padaNYA agar aku dikurniakan seorang wanita yg boleh mmbuatkn aku gembira,boleh menerima aku seadanya,x sombong n ego,saling percaya n mmpercayai...jenis aku ni bukan la memilih sgt pon,asalkn si dia suka pd aku n ihklas nk bersama aku..aku tau diri aku ni x sempurna mana pon, so x perlu nk memilih yg sempurna..bak kata org cermin diri sendiri dulu ler,hahahha....

**tuk kak dijah..thank 4 everythg...terutama kata2 hikmahmu...gd luck ler kt tempat org n semoga jumpa lagi nnt n leh melontar jamrah lg..hehhee

2 comments:

yoe said...

berhati-hati dengan hati..dan berperasaan dengan perasaan!!!

chafizomie said...

"setelah berkahwin ok la kalo nk beromantik pon...tapi tu terpulang la pada individu..(matilah aku,xder pompuan yg nak la kalo aku ni camni,huhuhu).." -kamu


"romantik perlu kayu ukur, aku rasa.
dan aku menentang romantika berlebihan sebelum kawen." -aku

salam singgah. salam kenal. =)