Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

11 April 2009

Zon-Seminar postgrad FST

Mgu lepas adalah mggu berhuha-huha je aku rasa...tiba jer waktu malam,ada jer plan nk g mana2..aiii apa nk jd ni..master x siap lg ni..aiii apa nk jd le aku ni...apa2 pun aku just nk share perkara2 yg berlaku mggu lepas..pd 6.4.09 aku ada seminar postgrad FST..daftar pd kul 8pagi..tp turn aku present kul 3.15ptg,so aku just pakai baju biasa je la tuk g daftar..kul 9.30 ada perasmian oleh NC kt DSJ,so aku masuk ler dewan..nak dijadikn citer,aku ngn angah jer pakai baju biasa,angah xpe la dia x presnt,aiii malu gak ler..tp xpela wat dono je..tup2 ada pngumuman suh semua peserta tuk bergambr ngn NC,adoiiiiiiii!!!malunya aku,dh ler aku sorg yg pakai bj biasa,org lain pakai kemeja segala...aku pakai slipar lak tu...so dgn muka x malunya terpaksa la bergmbr gak...dah ler supervisor aku ada..sengal nguh aku!!
Time present aku kena dlm group A..group A ni adalah group BIO...aku ni FIZIK!ntah apa2 ntah dia letak aku dlm group 2..aku tau la just aku sorg je budak FIZIK yg present,so letak ler dlm group engineering ke...so aku la makhluk asing dlm tu...kul 3.15 turn aku present..nerves tu jgn dok citer ler..mmg nk pengsen je aku rasa..anyway thank ler kt YOE,ANGAH ANIS coz bg semngt n sokongn moral kt aku...abis je present semua org senyap...aku heran la..ntah2 aku ckp sorg2 ke apa,almaklum ler aku ni ada penyakit xleh kuatkn suara,elegik la katakn,hahahahah...aku cm tggul kayu jap...so aku assume confirm xder org nk tnya.YES!YES!..tup2..bersepah soklan tnya aku,hampes nguh..dah ler jwpn aku ni telah me-laser sorg lecturer ni...sory ek Dr.Aziz..hehehe...terkeluar plak perkataan ''if u concern of my presentation previously"..kejamnyaaaa aku ni...kerna mereka2 inilah yg mnyebabkn aku la yg paling lama present.huhuu..lebih kurang kul 4.30 perasmian penutup seminar..akhirnya abis gak ler..lega sgt...

1 comment:

chafizomie said...

heh. itu bukan kejamnyaaa kamu.

itu agak kejam. dengar mulia sikit dari "kejamnyaaa aku.."

=)