Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

17 March 2009

Zon-Semangat yg Hilang

Cikuucak??
Mggu lepas smgt aku tuk tulis tesis sgt berkobar2,semua graf dh aku plot...w/pun result aku dpt lain dari yg sepatutnya,tapi aku truskn juga,kot2 ler result aku ni trend baru...
bila dah semua aku plot,aku g ler jmpa Dr ikmar(my sv) tuk diskuz..bila aku xplain kt dia,dia pun xtau cmner,so dia kol sv dia kt UM Prof Ak Arof,prof tu bgtau mgkin sample aku still mgndubgi air..so dia kol lagi mmber dia kt Uitm,jwpn yg sama gak mmber dia beri...so dia wat kesimpulannya bhwa smple aku tu still ada air lg,so Dr ikmar suh aku letak dlm dessicator slma sbulan n pastu baru test balik conductivity...arghhhh geramnya aku...ada jer yg spoil..tension yg teramat sngt skrg ni...

So semntar tu Dr ikmar suh aku publish kn FTIR dulu,masalhnya ada ker jurnal yg leh trima hnya result FTIR saja,kalo ada pun diorg akn gabungkn ngn result EIS skali...so skrg aku x tau nk wat apa dah...nak run TNM,alat x complete lg...nasib2..mmg nasib aku cmni..fusssssss...

No comments: