Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

20 April 2009

Zon-balik kampung....

Dah hmpir sebulan aku x balik kmpg,so weeknd aritu aku balik lerr..mcm2 yg terjadi kt kmpg sebenarnya..yg terbaru rumah org kmpg aku hangus terbakar..nasib baik xder org kt umah time tu..so mmg x tggal apa2 pun,termasuk ler motor yg diorg baru beli,turut sama tekorban..so setelah dikaji n diselidik,puncanya adalah iron x tutup..so ingatlah wahai member2ku sekalian,pastikn semua suis tertutup bila nk kuar umah ek..ptg sebelum aku nk dtg balik ke umah sewa,aku tgk jiran aku dukung baby dia yg baru lahir aritu...tapi skrg ni dh besar la sikit budak tu..tp sejak dia lahir aku x pernah tgk baby tu pun..so aku pggil ler jiran aku tu coz aku nk tgk baby tu...comel tu baby dia tu..

sempat ler pegang si baby ni..comelnyaaaa...nasib baik dia baby yg baik..x menagis pun..hhuhu..
hopefully anak aku comel cmni..hihihi..verangannya oiiiii....

nota kaki: sambil mkn roti bakar n air susu yg azan buat..thank azan..dah ler dia tolong basuh mr.add ptg tadi..jasamu totap ku kenang..

6 comments:

farhanini said...

Nik,nini tgk mcm dah sesuai sgt dh tu..huhuhu.

missEXTRAEXTRA said...

tade makne je.. anak ko mcm chucky la. ahahahha

zoncapriku said...

Nini:ye ke sesuai..hehehe...
ima:yelaaaa..

chafizomie said...

pandai pulak pegang baby tu ya..
kalau dia nangis, maunye kelam kabut...=)

-gweENappLe- said...

nik....klo tringin n windu nk timang2 ank org....kt umhh sewa tu pn bley....g timang dak "kechik" blakang umg tuh!!!yg bising2 xpkai bju time bln pose tuh!!!azan knl sgt ng dak tuh!!!
huhuhuhuu

zoncapriku said...

chafizomie: tu la pasal,kalo dia nangis konpem sy campak trus kt mak dia..hahahaha

Joe:budak yg sound ko"KO DIAM" tu ek...harus aku mati nk dokong dia..hahahhaa