Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

31 January 2010

Zon-Nuffnang

Ni benda baru yg aku belajar(betapa ketinggalannya aku)..semenjak aku join 2,3 hari ni,blog aku semakin dikunjungi oleh bloger2 baru...walaupun diorg masuk sekadar untuk klik2 jer aku xkisah pun n mebi akn ada yg baca gak blog aku ni...apa2 pun buat semua yg baru aku kenal or xkenal or bakal kenal...welcome to my zone...


Nota:Baru balik dari Pakwan kopitiam bersama housemate...terasa nak demam je ni...

10 comments:

yoe said...

dah buat dah buat... huhuhu...

zoncapriku said...

so jgn lupa klik nuff aku k..hehhhee..

Azam Shah said...

klik2 sampai lebam k..hmuahaha..

Mr Superman said...

yep..1 improvement..hehe

zoncapriku said...

Azam:Xler smpai lebam lg ni...heheh

Mr.superman:thnk 4 ur advice oso..

: bluedianthus : said...

semua blogger yang ada kat sini bermula dari zero...Jadi teruskan usaha..:)

BezBuddy said...

btol2...msti ade yg bce entry nt...dun worry k...sy dh bce entry awk ni...hehehe

fizi said...

huhu..saya pun blogger baru jugak...baru nk berjinak-jinak je ngan dunia blogger ni...hehe..minta tunjuk ajar...

afayufu said...

saya pun bermula dari zero.. your nuff zzzz

zoncapriku said...

Bluedianthus:Thanks ya...

Bezbuddy:Thanks gak..jemput ler masuk lg yer..

Fizi:sama2 ler kita berusaha yer...nak ajr pun sy x pndai sgt..hehhe

afayufu:thank 4 da cmmnt k...truskn nuff2 me k..