Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

04 January 2010

Zon-1Tahun

-Pejam celik dah stahun aku menulis blog...pada awalnya aku buat blog kat wordpress,tp diatas fktor2 yg tertentu aku betukar ker blogspot..tp aku ni x ler gian mana tuk berblog ni,xda la tiap2 hari 2,3 N3...tp xkisah ler yg penting aku hepi coz dpt tgk/baca balik apa yg berlaku sepanjng thn lepas...
-Tidak terlambt untuk aku ucapkn selamat thn baru 2010 untuk semua....slalunya thn baru ni ler untuk mmbina azam baru....tp aku ni bina jer lebih,bua nya tidak,hahahaa...xper la yg penting ada niat untuk berazam..hikhik...

Notakaki:Gigih tulis blog lepas subuh..slalunya dok tido jer(smngt tahun baru!,hiihih)



6 comments:

sYukCurZ said...

ouh tahniah!

yoe said...

yeee ko mmg gigih... ~~~ merujuk cite gossip mlm td.... semoga semua settle dgn baik....

~~ eh akan adakah majlis mlm nanti...?? huhuhu...

sYukCurZ said...

gossip?? wah! ade pillow talk kew mlm td ahahaaa

yoe said...

pillow talk la sgt kannn.... cite pasal org2 lab je syuk!! hehehe :)

chafizomie said...

lame tak singgah. mau 3 bulan kalu nak khatam sume post nih.. =)

salam tahun baru

zoncapriku said...

Syuk:thanks ya...biasalah gosip2 sebelum tido..ahak

Yoe:Gigih ker...hahaha..xsabr tggu mlm esok..yayy...

Chafizomie:lama xnmpak...slamat thn baru gak...