Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

21 January 2010

Zon-Template Baru

Tiba2 mendapat aura untuk menukar template blog ni...skali skala kena la buat perubahan,kalo x bosan jer tgk bnda yg sama.


NotaKaki:Baru balik dari minum2 kat Pakwan kopitiam sambil tu sempat gak menghirup udara 1.30 pagi disekitar pantai teluk ketapang ngn Yoe n Ang

6 comments:

angloko said...

wowww chantek... (ngan gaya suara ko)... ajar la aku lak camne nk tukar... ko tu mmg nk ajak bt graf la... ajak itu la... x ajak2 pn lg...

AdiE said...

okla..not bad..

~daniel adie~

yoe said...

cool....suka papan kaler2 kat atas tu..meriahhh yet mysterious!

ciktutor said...

suka gambar-gambar orang posing kat belah kanan tu. kalau i tukar ke template ni, gambar tu keluar tak kat blog i?

zoncapriku said...

Angloko:dah tu nak suh aku g umah ko ker..meh la sini berguru 3hari 2malam..hahhaa

Adie:thanks ya

Yoe:ko tu semua bnda ko suka..ntah2 sahara...hahhaa

KakDJ:pic kat sebelah kanan tu adalah pakej skali ngn template ni...nak ker?nnt i bg link dia..hhahaha..

yoe said...

eh mana ada i sahara..... i ikhlas ni..... tgk muka i, mana ade i tarik2 muka mcm sahara!!!

~~ wah kelessss, template u ade peminat nampak!!!