Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

23 July 2010

Zon- Terima Kasih

--->2 malam berturut2 aku g Pizza...mlm pertama ngn geng2 pompuan n mlm kedua bersama geng2 laki...mereka2 semua adalah member2 aku yg bnyk membantu aku sepanjang aku buat master...telah bnyk pengalamn aku bersama2 diorg,x kira suka or duka...mereka lah tempat aku meluahkan perasaan...Thank u so much!! Ahad ni adalah merupakan hari yg paling aku gembira coz aku akn mendapat lagi satu gulungan ijazah yg bernama Ijazah sarjana sains bersempena konvokesyen UMT kali ke-8....Alhamdulillah..segala usaha dan penat lelah aku selama ini terbalas gak akhirnya...Sekali lagi aku ingin mnegucapkan jutaan terima kasih kepada semua member yg telah bnyk membantu aku..terima kasih gak coz sudi mnjadikn aku sebagai teman kalian selama ni...aku doakan gak tuk korang agar trus berjaya..Aminnnn....

Thanks Lin,Lily n Aimi
Thanks Yoe, Angah, Azan n Zai




---> Thanks gak tuk member2 aku yg x aku sebut kat sini..bukan bermakna korang tidak membntu tetapi mungkin korang berada berjauhan dariku..Thanks again.
NotaKaki:Sempat lagi update b4 g sembhyang jumaat..hehehe

8 comments:

yoe said...

suka suka sukaaaaa!!!
suka laaa dgn all the pics!!! ~~

luqman said...

congraduation to abg nik~

Aimi said...

Sm2 kasih a.nik...thanks a lot 2 u also.....jasa mu tetap ku kenang smpi bila2....all da best n gud luck in ur future undertaking....sy doakan a.nik success sokmo.....nway....congratulation for ur coming big day.....;-)

sazani said...

congrats a.nik :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Anonymous said...

thniah nik....

ng mmber2 laki eaa??...ermm....kim slm kt laki2 tersebOt ea....lalalalalaaa....*sOlguruDier..

cengkodok said...

chanteq Angah taw
bencilah camni
keles!!!!!!!

zoncapriku said...

Yoe-Suka la kan sebb pic ko kacak bergaya...

Luqman-Thanks bro

Aimi-Thnks gak tuk emy yg bnyk membntu abgnik..moga2 emy trus tabah tuk meghabiskn master k..

Azan-Thnks u so much bro

Joe-lalallalalla gak..hahaha

CP- Dah hakikatnya camtu..jgn la jelus sgt..hehe

tuan_arian said...

huhuhuhu.....yes....u r mostly welcomed