Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

02 July 2010

Zon-Kecewa

--->Paannggggggggggggggggggg!!!tamparan hebat tuk diri aku ni....sungguh bnyk dugaan dan halangn yg aku lalui...dah ler xsempat nk konvo thn ni n now sal felo kolej kediaman...1 hb julai 2010,aku disuruh melapor diri sebgai felo kolej kediaman kat pengetua pd kul 9pagi...pd masa tu gak ada perjumpaan ngn majlis kolej kediaman(MKK)...so pengetua suh la setiap sorang perkenalkn diri...aku yg mula2 skali perkenalkn diri...aku telah melakukn kesilapn besar coz aku ckp aku dh habis master n akn smbg phd ujung thn ni....so dgn statement tu la makanya perlantikn aku sebgai felo kolej kediaman adalah tidak sah!...sebb syarat2nya adalh,felo mestilah pelajar UMT yg berdaftar ataupun staf UMT.....hampir2 dah aku nk dpt kunci bilik felo td...last2 pengetua suruh hold dulu...dia nak aku pastikn ngn graduate school (GS) samada aku perlu daftar ke tidak tuk sem ni...kalo aku kena daftar bermakna surat perlantikkan tu adalah sah...kalo x...bye bye jela....
--->Memandangkn aku dah habis viva n dah hntar dah thesis last ke GS,mmg kompem la xperlu daftar coz aku dh habis...so aku leh simpulkn bahawa surat perlantikkn aku sebgai felo adalah tidak sah ler..tp kalo di pk2 balik,lebih baik berterus terang skrg,kalo aku tipu td,nnt sure lg teruk jdnya...hehehe...baru berangan nak duk hostel,ahhahahhaa...

NotaKaki:Apa lg la dugaan aku lepas ni...moga2 aku dipermudahkn...

5 comments:

wantong said...

xpe nik...aku tetap menyokong mu..

cik yah said...

xpe ang nik...saya, balqid n ina akan try tolong dulu...tp kuasa balqis besar...hehehe...nanti saya tolong tanya k...

sYukCurz said...

cit. atleast da viva ok. akuni membilang hari lg taw. pape i'm so sory la,baru bajet nak bawak bunga konvo 1 lori kat ko. kt graduate sama2 la tahun depan

zoncapriku said...

Wan-Time kasih banyok2..hehe

Bakyah-Bereh..Thanks ya...

Syuk-hahahaha kuang asam tul ya...aku tuntut satu lori baru tau..hahahhaa

CengkodokPolkadot said...

ade gaji x felo tu?
xpe la kan..bbrapa ari je ko jd student balik!
harus disaman Pengetua tu