Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

09 March 2009

Zon-Salam Maulidur Rasul 1430H

Cikuuucakk??
Dikesempatan ini,aku ingin mngucapkn salam maulidur Rasul 1430H buat semua umat islam se-antero alam.


Dalam kita berlegar2 di dunia tnpa sempadan ini,sekurang2nya kita luangkn sedikit masa tuk mghayati n mngingati hari yg penuh bermakna buat umat islam semua..tarikh keramat 12 rabiulawal..dari saat itu la cahaya islam mula bersinar dan terus bersinar sehingga sekarang,walaupun ramai umat islam kini tidak sedar bahawa mereka telah memalapkn sedikt demi sedikit cahaya tersebut dek kerana perkembgn teknologi,budaya barat yg kian menular ke dlm hati sanubari umat islam..so sama2 la kita meluangkn sedikit masa tuk Rasullullah S.A.W yang amat kita sayangi dan sanjungi....

mlm ni,aku sempat ber YM ngn kak dijah..bnyk gak kami bertaip..aku mmbncgkn pasal masa depan ngn dia..mntak pndgn dia sikit...so timer kasih ek kak dijah dgn setiap nasihat yg diberikan..time ni aku asyik memikirkn masa depan jerk,almkalum ler aku ni x mmpunyai kerjaya lg..risau lak gak...takut2 xdpat keje nnt...so dgn nasihat yg kak dijah bg,sedikit sbnyk dpt aku pk n trus tabah,berusaha tuk trus maju ke depan...thank skali lagi..

No comments: