Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

08 March 2009

Zon-Sunyi sepi

Cikuuucakk?
Arini aku n santana jer dtg lab..yg lain x dtg coz esok cuti...pg tadi mmg rasa cm xnk g lab..tp sian kt azan nk g kmpus xder org nk hntar, so aku kuatkn smgt tuk bngn n dtg gak ler...lately aku dh mcm ketagih dok main game dlm facebook jer...game pet ler,mafia ler,boling ler..mcm2 ler..sronok gak rasanya...weeknd aritu,aku lgsg x wat keje..asyik dok main game tu jer..aiii apa nk jd dah ni...mana smgt aku ni...meh sini balik cepat!...

*Lagu ni ditujukan khas buat insan yg INGIN aku cintai n buat sesiapa saja yg sedang n bakal bercinta diluar sana...layannnn....

2 comments:

dijahsaad said...

hiks...akak pun ketagih..huhuhuhu
Mari kita teruskan ketagihan tapi terkawal...hahaha
study tetap study, ketagih tetap ketagih tauuu!!!

chafizomie said...

terima kasih. [tak pernah rasanya ditujukan aku sebuah lagu]

semoga kamu jatuh hati pada srikandi yang cintakan tuhan