Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

08 March 2009

Zon Pengaktifan

Cikuuucakk?...
lama nguh aku x mgupdate blog ni...gara2 kena tukar blog ler aku jd malas..ditmbh plak ngn kebizian yg tramat sgt...analisis EIS x siap lg..peningnya kpala den...result plak x ikut Arrhenius law...cmner ni..Dr ikie(supervisor) pun bercuti...nmpak gayanya mggu depan ler gak leh bncg..apa2 pun aku sgt hepi skrg ni coz joe yg tlah lama menyepi dok ngajar kt sabah,kt sekolah saliliran tlh berjy kuhubungi..sian dia..sekolah tu dh ler teraaamat pedlamn..xder air,letrik apa tah lg line tel...nasib baik skolah dia tlh mgaktifkn internet 2 hari yg lalu..so kitaorg leh ler YM...semua pelajar ada lebih kurang 40 lebih..pelajr yg dia ajar hnya 13 org jerk...so aku nk kongsi kn sikt gmbr yg dia hntar..gmbar kmpg n skolah yg dia ajar..

Atap biru yg sebelah kanan sekali adalh rumah yg dia menginap...n bgunan atap biru yg sebelah kiri skali adalah skolah rendah n bgnunan pra sekolah yg dia ajar adalah yg atap merah yg kecik tepi skolah tu...mmm sian jerk kt dia..tp aku bgga coz dia tabah melaksankn tggugjawab demi anak bgsanya...yg paling bestnya,gaji dia RM4800 sebulan..fuyooo..dh ler tmpt tgggal free,mkn free,air free coz air bukit...so gaji masuk free jer..xyah kuar...hehhee

Ni kmpg saliliran tu..ok la udara bersih..xder pncemaran...aku rasa cm nk g jer lawat dia..tp joe ckp kena daya thn yg lebih ler coz naik bot dah 5 jam..pastu terpaksa mnginap dulu kt kmpg org lain 5jam..pastu jln kaki 3jam tuk smpai kmpg tu..dh ler berbukit...ada sanggup???hahhaha..

2 comments:

dijahsaad said...

kem salam kat joe! ahahaha

zoncapriku said...

huh!nk gngu anak truna org la tu..kalo nk g duk kt tempat purbakala tu..sila kn la..hahahah