Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

02 May 2010

Zon-Merapu

--->Dah lama x update(xda idea n malas)
--->oh apakah yg aku nk merapu 4 diz n3 ek???oh yeaaa sal pic2 kat atas tu la....mlm ni 3 program run segali gus...xtau nk fokus yg mana(perlu ke kecoh hal ni??)...aku bukn la peminat fanatik realiti tv ni pun,KADANG2 je aku tgk,kalo ada masa la...ahaks...mlm ni konsert pngenalan mentor 4 kat tv3,AIM17 kat NTV7 n debaran AF8 kat astro...fuhh semuanya menarik!!!mmndangkn aku duk umah sewa so just leh tgk mentor n AIM jela....lenguh tgn ni duk tekan tv,kejap tukar tv3,kejap ntv7 almaklum la tv umah kitaorg ni guna remote jari jemari jer....
--->AIM n Mentor???aku lebih fokuskan mentor....hahahhaa...coz result AIM leh tgk paper esok...k ulas sikit sal mentor...aku suka protege Azmi,Nani n protege Dayang,Adi..suara diorg mmg superb...protege ziana pun leh tahan...yg x mnahan adalah sesi persembahan protege mas idayu...xsampai 2,3 minit protege dia nyayi,mas idayu enter frame suh STOP!!!fuh sentap...
--->mlm debaran AF8 plak,aku dimaklumkan Shahir terkeluar...syg tul dia dah kuar..suara best...tp nasib baik ADIRA n Maulana still ada...skrg ni dah tgal 6 org...
--->American Idol plak,last week adalah penyingkiran Shiobhan Magnus....dia ni mmg cun habis,suara sgt best,syg tul dia kuar,cam xda mood nak tgk mggu depan,tp xpe ada sorng lg fav aku, Lee Dewyze...so skrg ni tgal 5 org sahaja lg...
--->Tu la sedikit sbnyk aku nk merapu,dah lama x merapu ni...huhahuha...

NotaKaki:Aku menonton TV sorang2 je td, Azan duk wat thesis,yg lain2 xda...sodih tul,hidup yg penuh kesunyian...

2 comments:

Maeq Chai said...

sunyi kah.. kesian... tak ada i teman u.. dah tau rasa.. haha..

zoncapriku said...

tu la..sapa suh u Li jauh sgt,dah xda teman kat sini...hehhe