Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

15 February 2010

Zon-Perkahwinan Shawal & Faidzah

1st skali aku nak ucapkan tahniah buat Shawal n Faidzah kerana sudah pun sah bergelar suami isteri...mereka mula couple sejak kami tingkatan 2 n bertahan hingga ke alam perkahwinan ni...memang aku respek ler, cinta yg tersgt Agong bg aku,xsemua org akn bertahan dlm tempoh yg sedemikian...So aku mendoakn moga2 ianya berkekalan sehingga ke akhir hayat korang..aminn...harini gak aku tersgt hepi coz ramai mmber2 sekolah aku dulu dtg n ianya seolah2 reunion bg kami...masing2 mmpunyai kerjaya tersendiri,so masa ni ler boleh berkumpul n bertnya khabar berita.

Mad,amir n mat juam..
wit cikgu kimia(xsangka cikgu dtg gak)

Pasangn pengantin

Pengantin wit my friend

candid time...
NotaKaki:Aku ditnya soklan 'Bila lg nk kawin' bertubi2 oleh mmber n cikgu kimia...adoyai...

8 comments:

yoe said...

i pon nak tanye jugekkk laaa...

~ bila ko nak melangsungkan perkahwenan nik??? ko hengat ko tu muda belia lagi ke hah????

zoncapriku said...

Yoe:Aku sebgai abang ni kena la tggu hadek2(Ko n ang) kawin dulu..aku xnk hadek2 bersosial lebih2 sgt kat luar tu..so sila cepat kawen!!hahaa

angloko said...

wei... ko kena kawen dulu la nik... nanti suh yoe carikan tuk ko sorg... bleh kan yoe... yg sasa2 tau yoe... ehhh... yg cantik2...

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

takpe pelan2 kayuh bro..biar lambat asal selamat..hehe

zoncapriku said...

angloko:ko kan bnyk calon2..ko la dulu kawin..hhahaa

Zikr:thank 4 da komen...sokong2...biar lambat asal selamt..hehhee

Mohd Shahrul Hafizi said...

Bila turn bro?

zoncapriku said...

Shahrul:Aiya...soalan maut tu..blum berjumpa jdoh lg ni...hehhee

Hanafana said...

Salam,
Nak join cigu kimia dgn member la..
"Bila mau kawen?"
kuikuikui..