Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

25 February 2010

Zon-LabVIEW

LabView..copy from en.google

-->Semalam ada bengkel LabVIEW seharian,dari kul 9am-5pm.Kalo ikutkn hati mmg malas nk pegi coz mata still lg bengkak tp disebbkn pn.Hasian yg ajak so aku pegi la gak...mmg tidak selesa berada dikhalayak ramai kalo keadaan kita sedemikian,so sgt2 xbest...apa2 pun redah je laa...

Ni ler rupa bntuk simulation....copy from en.google gak..


-->Ttg LabVIEW plak..software ni mmg mantop,mmg da best n senng tuk digunakn..xperlu coding yg berjela2 untuk mmbuat satu simulation...so melalui perbncangn ngn pn.hasiah mebi satu bhgian simulation akn dimasukkn dlm projek phd nnt...tp aku baru jer diperkenalkn dgn labVIEW,still bnyk bnda lg untuk dipelajari n di explore..so sapa2 rakan bloger(cam ler ramai sgt,hhehe) yg expert ngn labVIEW ni,sudi2kn la untuk mmbntu aku sedikit sbnyk..


NotaKaki:Semcm aku ni telah mmbazirkn masa aja,x buat apa2 walaupun keje ada bnyk..




5 comments:

Mohd Shahrul Hafizi said...

Software utk apa ni?

zoncapriku said...

Hafizi:actually,labview ni tuk buat simulation,sesuai tuk semua bidang..bnda ni cam C++,VB tp lg senng coz xperlu kita tulis coding yg berjela2...

Mohd Shahrul Hafizi said...

Oh. Tapi tak pernah la pulak belajar coding. Kalau nak buat statistik test pun bole ke?

zoncapriku said...

Hafizi:xsure la yg tu...tp time kursus aritu ada gak lecturer math yg dtg...labview ni lg best dari matlab...

Mohd Shahrul Hafizi said...

Saya so far guna software SPSS, Ecological Methodology, MVSP.