Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

31 October 2010

Zon-Bas

Salam 1Blogger

--->Cantik x bas 2 tingkat UMT ni...fuyooo dah ada bas 2 tingkat kat UMT ni...harap2 ianya akn dimnfaatkn dgn sebaiknya la....setahu aku bas ni x dirasmikan lg buat masa ni..so harap2 bersabar la buat sapa2 yg nk naik...hehhee..

NotaKaki:Musim tengkujuh dah bermula...hujan siang n malam x henti2...terasa cam x prokduktif jer pd musim2 cam ni(kalo dah dasar pemalas!!,hahaa)

10 comments:

aYaz said...

wah..
mantap seh...
gud,gud...

:)

zoncapriku said...

Ayaz-Kalo terasa nak naik bas tu...meh la sini...ehhehe

sazani said...

bukan dah rasmi ke a.nik???

luqman said...

abg azan dh rasmi mgu lps....

zoncapriku said...

Azan-Blum lg la...baru jer sampai..hehhe

Luqman-Azan kan bakal NC,hahahhaa

sazani said...

luqman driver, a.nik tukang check tiket...kah3

yoe said...

nik: bole x suruh bas nih amek i kt kampong... i malas nk drive laa.... i nak letak keta tu kt tgkt bawah, then i nak bersenang lenang kt tgkt atas... ala2 naek feri gituuu!!!

zoncapriku said...

Yoe-Boleh jer..ko ckp jer brapa hb ko nak balik..nnt aku suh NC UMT yg jemput ko ngn bas tu...ahhaha

yoe said...

sentapppppp!!!!!! bahagianya aku~~ kalo nk mintak anta ke bali bole x????? pleaseeeeee ~~~

zoncapriku said...

Yoe-Boleh!!nnt aku request kapal UMT tuk ko g bali k...ko ckp je nk g bila...ahhaha