Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

23 June 2010

Zon-Lawatan muhibah

--->Pertama skali aku just nk cakap aku tersangat hepi coz Joe n Mior dtg ke Trganu aritu..sudah lama xjumpa diorg,nasib baik cuti skolah yg lalu dpt gak jumpa. Walaupun aku bukanlah kwn undergrad diorg tp terasa cam lama dah kami berkawan.
--->Tuk hari kedua tu aku bw diorg g Kelantan coz member undergrad aku bertunang,kalo nk pergi sorang diri alamaknya x pergi la aku...On da way ke klantan tu aku ambik kak Fard dulu coz dia la harapan aku tuk tunjuk jalan di klntan tu, aku ni xreti jln2 kat sana..kami sempat gak main boling kat KB mall tu..sekitar kul 11 mlm kami bertolak balik ke Trganu n aku plak tersalah masuk jalan ke pasir mas n rantau panjang,nasib baik perasan kalo x dah ke pasir mas la..heheh
--->Apa2 pun aku harap korang hepi la dtg sini,walaupun kemudahan yg disediakn tidak la sebaik mana pun...kreta aku plak aircondnya 'terlampau sejuk',kesian kat korang menggigil2 dibuatnya. InsyaAllah akan aku upgrade kan kemudahan tersebut untuk masa akan dtg...hahaha





















NotaKaki:Tahniah buat Baie dan Ina coz korang dah bertunang,semoga ianya kekal hingga ke jinjan pelamin.

6 comments:

luqman said...

tgu abg nik dtg umh sy jer ni ~

CengkodokPolkadot said...

Angah chanteq skang
takooot la nk datang ganu camni

angloko said...

CP.. ko lg chanteq la...

CengkodokPolkadot said...

Mana ade
kite beser jek
ko dh belatih vokal ke Ngah?

Anonymous said...

tQ nik....smpai rini aku msih trasa ksejjOkkan kete ko!!..hO3....-jOEf

zoncapriku said...

Luqman-Sori xdpt g pun...

CP-gila x cantik!!hahaha

Joef-Thanks la coz sggup bersabar ngn aircond ketaku..ahhahaa