Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

07 June 2010

Zon-Bereh

--->Alhamdulillah,viva dah lulus,just minor correction...time viva td, pengerusi plak yg terover2 tnya soalan berbnding external examiner...dlm hati aku ni hnya fikir,bila la nk habis tnya ni....hahhaa...external hnya tanya 5 soalan jer..coz soalan last tu dia ckp,kalo aku dpt jwb dgn betul, maka dia akn stop soal...nasib baik soalan tu agak mudah n aku boleh jwb...dia tnya apa kaitan energy relaxation process (ED) and activation energy (Ea)...so selamat la aku dari dibelasah ngn soklan2 maut...apa2 pun perasaan ketika ini tersgt2 la lega...cam hilang bebanan besar....tuk member2,junior2 n my housemateku yg tersyg...thanks di atas doa dan sokongan anda semua...

NotaKaki:So mulai saat ini dpt la aku marathon movie yg belambak2 dlm external h/disk ni..yeahh...


2 comments:

Unknown said...

nak join marathon movie gak..hu2

luqmannn said...

nice blogg