Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

17 December 2009

Zon-Kita kan 1Malaysia


Junior aku Ym suh buka satu blog n suh tgk satu photo...so aku amat terkejut ler...knapa la kita perlu benci sesama kita warga malaysia...n aku amat sedih coz ianya melibatkn student universiti yg aku belajar....walau apa bgsa pun kita...kita tetap dari negara yg sama...sama2 la kita mnyanyangi sesama kita..x kisah apa bgsa,warna kulit mahupun agama...so sama2 la kita beringat,sebelum kita buat apa2 statement tolong le pk 2,3 kali, xkisah ler nk publish kt blog ker, facebook,friendster,tagged or apa2 saja..

Sayangi negara kita,sayangi sesama kita


NotaKaki:Sekadar untuk peringatan,bukn untuk mmbenci sesiapa...

4 comments:

Unknown said...

owwhh
teruknyer...
ingtkn maju itu berakal panjang dan tahu menghargai aper yg ada tetapi...

yoe said...

gosh!!!!!!! biar betul tu???? konfirm bukan superimpose yek???? bole buat report nih..... huh terkezuttttttttttttt aku!!! budak fakulti mana nih???? ishk ishk...

Anonymous said...

dat girl is really in big trouble.If somebody make a police report under insulting n trying to make chaos, she will be a dead man

zoncapriku said...

tengku fir:tu la pasal..semkn tggi ilmu..semakin lupa diri...

Yoe:tipu ke x tu..aku xsure ler..blog tu yg laporkan...rasa cm nak cari jer budak tu...hehehe..xtau la fak mana...

unknown:hopefully after dis tragedy,dat girl will conscious!