Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

14 December 2009

Zon-aku bodoh!

tersgt xda mood..down..n mcm2 aku pk dlm kpla otak ni...selepas jumpa ngn SV tuk bg thesis semlm...

Sv aku agak bengang n hampa
ayat aku tunggang langang n ntah apa2...
aku hnya mmpu senyap jer...
dari pukul 3pm masuk bilik dia..kuar kul 7.15pm
bodohnyaaaa aku ni..
agak malang Sv aku coz dpt student cam aku ni
xtau nak ckp apa2 lg......
down n down n down n down..

trouble is a friend...yeahhhh trouble is a friend of mine...

NotaKaki:Esok smbg semak chapter result plak..hopefully, evrythng will be ok...

7 comments:

yoe said...

relax3x!!!!! bawak betenang nik.... insyaallah everything will be okay.... ko kan hebat!!!

Unknown said...

cool....
sabar...

normal ler tue..
aku dulu
kena reject 3x...
hahaaha



*tapi tak ler dating lamer mcm ko..

ang said...

rilek nik...
mlm nanti kita enjoy...
biar tenang skit...
hehhehehe...
ingt janji kita...
gitu....

yoe said...

wahhhhhh ade plan bergumbira rupanya u ollsss!!!

huh ....i jeles dari KL!!!!!

ang said...

hehehhe...
u jauh sgt la yoe...
hahahha....
i plan besa2 je...
tdo kat hotel je...
opssss....

sYukCurz said...

aku lagi penin. hantar bersih. dapat pon bersih. xde salah ker? tipolah mana ada yang perfact lam dunia ni

zoncapriku said...

Yoe:Hebat ker???kalo hebat xler jd cmni...saja je ko kan...hukhuk...
-ko xpe yoe..sudah bergumbira di sana...tggu aku ya..hehehe

Fir21:mmg tgh sabar ni...dah mmg cool pon....kalo masuk bilik SV tu xpernah kejap...maunya 4,5 jam..

ang:nak rabak tekak karok td...hahahhahaa..tp panas nk mampos plak..potong stim je la...

Syuk:kalo dapt bersih tu...makanyaaa xperlu pening2 ler..ada 2 sebb jer...samada dia malas/bz nk check or ko mmg hebat...ckp kt SV ko tu..aku nk smbg bwh dia bleh??hahahhaa