Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

23 August 2009

Zon-Selamat Berpuasa

-Harini adalah Ramadhan kedua 1430H,rasanya x trlambat untukku mngucapkan Selamat Berpuasa buat semua umat islam diseluruh dunia...Ramadhan yg pertama,mcm biasa ler aku akan mnyambutnya di kampung halaman bersama keluarga tercinta...dan hari ini aku terpaksa berbuka puasa n bersahur sorang2 kat rumah sewa...arini aku ada LAB tuk diuruskan coz sem ni aku jd demo...nak xnak kena dtg gak ler ke rumah sewa...sungguh xbest kalo mkn sorang2 terutama sekali dibulan ramadhan ni...nasib baik sehari jer coz esok mlm my housemate dah dtg..

-Berbalik kpd N3 sebelum ni yg pasal cik puan sri tikus...sebelum aku balik kmpung just sekor jer kena n apabila aku mai umah sewa pd tadi aku tgk 5 ekor lg yg kena...so far kesemuanya 6 ekor ler yg mnjadi mangsa...aku akan teruskan perjuangn untuk berperang ngn tikus2 ni sampai semuanya mnjadi arwah...hahahaha

Nota Kaki:Sambil menunggu masuknya waktu berbuka puasa...

No comments: