Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

23 August 2011

Zon-Berbuka Puasa

Macam-macam ada..
Colek ada..ABC ada..somtang ada..martabak ada..

Semalam aku, Falynee dan Aliashim pergi berbuka puasa kat Terengganu Equestrian Resort (TER). Hanya bayar RM23 seorang dan makan secara buffet. Kami sangat2 berpuas hati sebab makanan kat situ sangat banyak tuk dipilih dan sedap. Semua aku ambik,walaupun kami hanya bertiga tapi penuh satu meja,haha. So sapa2 yang belum mencuba lagi tu, sila la pergi tempah.

NotaKaki: Hostel dah makin sunyi coz dah ada student yang mula balik kampung.

4 comments:

yoe said...

sgt lazat!

zoncapriku said...

YOE>>sila la g cuba..hehe

sufian.ghaffar said...

Pergghhh sedap je weh tgk...

zoncapriku said...

OD>>Biasa2 je..makanan kat blog ko lg best kot..