Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

27 August 2011

Zon-Aidilfitri 1432H

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua member diluar sana (cam ramai jer,haha). Aku menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf, seandainya kata2 kat dalam blog ini ada mengguris hati sanubari mana2 pihak. Semoga korang semua Happy beraya bersama keluarga dan teman2 tersayang.

NotaKaki: Tak mampu nak letak gambar sendiri nak buat poster raya cam Angloko dan Loqman..hehe

4 comments:

luqman said...

sy pny x se grand angah ....slmt hr rya abgnix ~

zoncapriku said...

Luqman>>>angah tu mmg la..xda siapa leh lawan..hehehe...slamat hari raya gak

sufian.ghaffar said...

Selamat Hari Ghayer bro

zoncapriku said...

OD>>Slamat Hari Ghayer gak bro..