Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

24 September 2010

Zon-Asrama

--->Skarang ni dah seminggu aku menginap di asrama..pengalaman yg baru la sebgai felo asrama ni..buat masa ni,agak membosankan la coz xda member tuk bersembang n bergurau senda seperti rumah sewa No.3 dulu...dah ini yg aku pilih,terima je la...mebi selepas 2,3 minggu ok la kot...keadaan di rumah felo ni sgt la best n tenang jer..bleh dikatakan setiap hari aku bgn lambat(bkn sengaja..tp x sedar)...mungkin juga disebbkn bilik felo ni selesa n sejuk,sebb tu la tido x ingat dunia dah..hahhaa...
--->So skrg ni xtvt aku agak terbatas coz xkenal sapa2 lg..duk jer kat bilik..kdg2 kuar ruang tamu tuk tgk tv..lepas bosan,aku masuk semula dlm bilik tuk online....bila dah rasa ngntuk aku g tido....so itu la rutin aku hari2 selama semnggu ni...so hrp2 ianya akan berubah slepas ini...hehehe...
NotaKaki: x terlambat kot utk aku mngucapkan selamat hari raya tuk semua..maaf zahir dan batin...

5 comments:

m.i.a said...

sayang~
selamat hari raya~
rindula kat ko..
huuuuuu

cengkodok said...

Xde kawan katenye
padahal? Ko ajak la Angah pg hostel
mesti die belari gitu

zoncapriku said...

Mia-ko jer sombong skrg ni..bz jd usahawati..hehhee

CP-nak ke angah tu berlari ke sini..hahahaa

yoe said...

ko ckp la kt angah sape hosmet baru ko tu..... of cos dia suka kannn!!! ooops ~~

sYukCurz said...

*teringat zaman dok asrama... hehee