Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

10 June 2009

Zon-Umur/Usia

A:ko umur brapa ek?
B:umur??baru 30,napa?
A:ooo 30,dah tua daa,hahhhaha
B:kuang asam gelak kat aku..abis tu umur ko brapa?
A:aku still lg muda,baru nak masuk 20

Pengajaran: Jangan ler kita terlalu banggakan diri kita ni muda dari org yg lebih tua dari kita.Sekurang2nya si A telah pun menikmati hidup dia di bumi ini selama 30 tahun sedangkan si B blum tentu lg,ntah2 sampai umur 20 jer.Banggalah umur anda seadanya,sepatutnya lagi tua lg perlu berbangga,hehehhe.

Nota kaki:Sambil mendengar lagu tema malam ni dari yoe-Jamal Abdillah.

5 comments:

azrullokman said...

x sabar nk sambut besday!!!!
boley???? tetiba lari topik!!!
ahakssssssssss...

~ yoe

tra said...

tuelah hormat skit org tua nie.hahahaha

azrullokman said...

hai incik tua yg kat atas nih... ahakssss..

~ yoe

shadeXsen said...

bangga ke tak...umur kita sama nik!hahahaha~

zoncapriku said...

En.Tra:Saya mmg slalu mghormati org tua..hehhehe

Shade:Sebaya ek???x prasan plak...hahaha