Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

09 June 2009

Zon-Rumusan peristiwa

->Lately bahang kepanasan menjadi2..siang or malam sama jer rasanya...dah buka tgkap n pintu segala still lg panas..berpeluh seluruh badan!!ibarat dok dlm oven..x selesa sgt2..dugaan2..

->dikesempatan ini juga aku nak ucapkan tahniah kat cikgu JOE n cikgu Fadhlina coz telah konvo aritu..moga2 anda semua mnjadi cikgu yg berdedikasi n tabah sentiasa..
Kak Fadh n Joe

sempat gak ambik pic skolah ni..pelik tapi benar..xder cikgu-cikgi yg berminat nk ngajar sini ker??

->Semenjak 3-menjak ni gak,mcm2 tragedi berlaku time aku n yoe kuar jln2 or rewang2...time g kenduri kawin anak KJ Yoe,tiba tayar keta yoe masuk LUBANG!!tragedi yg terbaru,mlm td,time kitaorg g Mydin,tiba2 kunci keta yoe 'terhilang',puas kami mencari..nasib baik ada insan yg mulia telah ambik kunci tu n bg kat polis..lepas ni apa lear lg..

->dikesempatan ni jugak aku nak ucapkan TAKZIAH kepada ZAIDI coz ayahnya telah kembali ke rahmatullah..Al-Fatihah buat ayahnya..moga2 kau bnyk bersabar n terus tabah mghadapi ujian ini.

Nota kaki: Sambil mendengar Yoe membaca Quran..Alhamdulillah..moga2 rumah kitaorg ni bertambah sejuk.

7 comments:

tra said...

uh, aku mau hadi cikgu kat sekolah anak ikan.hahahaha

zoncapriku said...

Okep,nnt saya tolong ambikkn borang kosong,sure tmbh meriah skolah tu..hahahha

ciktutor said...

amboi amboi amboi..kemain kannnn

zoncapriku said...

ciktutor:opss soliii..hehehhe

tra said...

ciktutor jeles la tuh, dia mana leh ngajar sekolah nie.nanti anak ikan yang sedang mengaji quran tuh marah dia.ahaks

zoncapriku said...

hahahahaha..sokong2!!!!kalo dia ngajar kt skolah tu,asyik idung darah jer..susah guru besar nnt..hihi

azrullokman said...

wah meriahnye kat sini!!!