Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

24 July 2013

Zon-Berbuka puasa Felorian

Hari ini dah masuk 15 Ramadhan..dah petengahan Ramadhan..cepatnya masa berlalu...2 hari lepas sempat berbuka puasa bersama geng2 felo..semua masak sendiri..chef besar adalah Luqman, dia masak nasi arab kot, x sure plak..haha..semua orang ada tugas masing2, aku cam biasa la, tukang buat air. air yg dibuat adalah Ribetan(Ribena + Rambutan), camne leh terfikir cmtu pun aku xtau la..main blasah jer. Alhamdulillah, xda yang termuntah or sakit perut minum air tu. Lepas terawih plak, kami celebrate birthday Cik Becky. Dah lama x berkumpul ramai2 cmtu, rasa happy plak.
geng2 felo ku

Malam tadi plak, geng2 JJ mai masak kek Pelikat (Batik) dalam bilik aku tuk celebrate Cik Becky lagi skali. Bertuah tul Cik Becky tuk brithday thn ni, 4 kali celebration ok..hehe
Menarik tak kek Pelikat kami???haha

Nota: Hidup ini bagaikan melewati sebuah jalan, selangkah maju kedepan mustahil untuk menarik kembali kebelakang. Berhati-hatilah mengambil segala keputusan, agar tidak bertemu dengan kata penyesalan

1 comment:

Aku Penghibur said...

wahh syoknye berbuka ramai-ramai mmg meriah :)