Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

24 October 2012

Zon-Haluan hidup

Tiap kali member2 nak fly, time tu gak ler aku akan rasa diri aku ni kecil, xbertuah dan sbgainya...xtau la knapa,perasaan ni sentiasa wujud. Mmg diorg sgt bertuah kerana mndapat peluang tuk hidup dan belajar di negara org,satu pengalaman yg sgt bernilai dalam hidup. sejujurnya aku amat jeluz, tp haluan hidupku dah mmg tertulis di bumi Malaysia sahaja. Apa2 pun good luck buat Yoe, semoga kau berjaya di negara orang nnt. 3 tahun bukan la sesuatu yg kejap, bermakna dunia aku ini kehilangan lagi sorang teman rapat yg boleh membuatkan aku happy dikala pelbagai masalah2 muncul. Apa2 pun aku bangga dengan korang semua, good luck skali lagi Yoe.


NotaKaki: Salam Aidiladha 1433H buat semua

3 comments:

Luke H. said...

Nikkiiii...

Jgn sedih sedih. Apa yg berlaku ada hikmah. hohoh dugaan dan cabaran kat sini sangat besar. kadang kadang 9slalu gak!) aku fikir nak balik jerrr huhu. tapi dah aku gatal pilih jalan ni kan!

tak kira ko phd dalam ke luar ke, who you are after this is important. dan aku yakin ko leh jadi org BESAR!....

look on the positive side. ko habis phd dulu dari set set ober the sea nih! jeles tau aku ngan ko!

JGN SDEY SDEY. SAMA SAMA KITA USAHA!

Anonymous said...

no matter where, PhD tetap PhD, it's the same, yg penting usaha. Salam 1UMT :)

Anonymous said...

Quelle est la meilleure façon de faire de l'argent de mes messages blog?