Selamat Datang Ke Blog Zoncapriku ,ONe LiFe..InFiNate Living ..... Terima kasih Datang lagi

Pages

23 December 2010

Zon-Nasdec 2010

Salam 1Blogger

--->Nasdec???apakah tu??(saja nk meng-OVER,haha)..selalunya aku join seminar sal bidang akademik aku jer,ni 1st time join seminar pasal pengurusan..tu pun pengetua kolej kediaman yg suruh,hehheee...seminar ni best gak ler coz kita leh tau pengalaman2 felo2 dari U lain n apa aktiviti2 yg dijalankn di kolej kediaman masing2...
--->Kami bertolak dari UMT pd 20/12/2010 pd pukul 9.30mlm....setiap benda yg aku buat,sure ada la masalah yg aku hadapi...sebelum aku nak bertolak ke JB mlm tu, aku terperasan yg ic aku xda dlm wallet..OMG..aku tertinggal kat CC la...dah sehari rupa2nya aku xda ic coz mlm sebelumnya aku g scan ic kat CC tu tp lupa nak ambik...so apa lg,kelam kabut la aku jdnya...nasib baik sempat gak ambik ic tu...
--->Pada mulanya kami dimaklumkn akan bertolak dgn bas pendek tp yg dtgnya bas panjang..yang melucukan plak adalah peserta yg terlibat hanya 5 org sahaja...dah la nak g JB....hantam jela labu..tersgt la VIP kami ni..hahhaa...kami sampai ke JB sekitar kul 7.30pg..pd mulanya, kami dimaklumkn akn trus ke tempat penginapan di rumah tamu UTM n pastu trus g tmpat seminar...tp yg berlaku adalah sebaliknya!!Driver bas tu bgtau diorg disuruh trus ke tempat seminar n ptgnya baru g masuk UTM...Aiyoyo!!!dah la kami ni x mandi!! pastu nak trus g daftar tuk seminar...kami berlima diam seribu bahasa..ikut jela driver tu nk buat apa coz kami ni x reti nk bw bas,kalo x aku tinggal je pakcik tu tepi jalan n bw lari bas tu..hahaa..
--->masa pendaftaran adalah kul 8 pg, so kami sampai ke tempat pendaftran ngam2 la...melangkah turun dari bas pun dgn xda mood coz xmndi lg....TINGGG!!!tiba2 ada sinar keceriaan muncul..kebetulan pengurus asrama kitaorg ada mnyewa hotel kat kt tempat seminar tu, so diorg suh g mndi n siap2 kat bilik diorg jer...yeayyyy dpt gak mandi....walaupun 3 pompuan n 2 laki, terpaksa la gak share bilik tu..penuh satu bilik,hahaa...maka selesai juga la masalah xmndi tu...
--->Kalo ada seminar pastinya akan ada dinner...dinner mlm tu di sponsor oleh MB Johor, pastinya kami xkkan melepaskan peluang ni,hehee....kami la peserta terawal yg masuk dlm dewan mkn tu n kami pilih meja yg betul2 mngadap pentas utama..baru la best nk tgk persembahan....sambil mkn2 tu,ada la selingan persembahan dari student UTM...tgh aku kusyuk menikmati makanan,tiba2 ada penari pompuan mai tarik tgn aku..apakah ni????siap paksa aku lg tuk naik..time tu semua org dh tepuk tgn,aku dh xleh nk buat apa dah..aku pun ikut la naik...OMG dia suh menari sama ngn dia la plak...siap pegang tgn aku lagi,pusing kiri la,pusing kanan la...SERIUS!!SANGAT MALU!!kalo mawi tu menari kayu(sori),aku ni menari kayu buruk yg dah reput!!!bayangkan la cmner truknyaaa....dah ler diorg ni g rakam plak tu,bila tgk balik sgt la cam org bodoh menari cmtu.....trus hilang selera nak mkn.....tahan muka jer aku duk dlm tu,xsabar2 nak tggu majlis abis....ARGHHHHH...


NotaKaki: Sempat gak ler bershoping sempena YES di JB...tp xleh lawan YOE ler bershoping di KL yg meriah itu..hehhe

11 comments:

luqmannn said...

omg abgnixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. kalu sy la, lekat gam ats krusi n membatu.

Maeq Chai said...

handsome guy oways gt gals wan 2 invite d la.. hihi..

yoe said...

well, u kan muka market!!!!

zoncapriku said...

Luqman-Kalo la boleh wat cmtu kan best..hehehe...xnk ingat dah memori sal tu...sungguh memalukan...

Chai-Aiya...not like dat lo..mebi my table is in front of the stage,so easier for her to find the victim lo..huhuhuhu..

Yoe-Market??mini market?nite market?...market la sgt..kalo ko join 4sure ko yg kena yoe..ahhaa

angloko said...

Market nick sgt menjadi ok kat JB.. best2 dapat nari.. nape x upload video nari tu... ;p

Maeq Chai said...

but i thought gt 2 guys.. y she din invite the others d.. haha.. admit it la.. huhu..

Luke H. said...

nik...diorang cam dah kot muke ko pandai menari melalui video yg tersebar kat youtube! ekekekeke.... ko kan muke komersial...walaupun kalah kat angah dalam pertandingan modeling bebaru nih! hahahahah

laku ko nik..kalau angah ngan yoe ada...sah sah diorang tak tarik tangan ko hehehehe

Unknown said...

wey.. jgn lupeeee aku dtg!

Izzatul Huda said...

huyyyyoooooo~ abg nik menari!
wow..mcm mana la agaknya ye.haha.
ala...goyang2 je sket. pejam mata, layan je muzik. yg penting, yakin! heheh ;)

luqmannn said...

huda: i agree secara total dgn u ha3

yoe said...

we want video! we want video!!! upload it now!!!!